poniedziałek, 30 grudnia 2013

Rozdział 57

-Co tak długo? Ile można na Was czekać?!
-Nie do mnie miej pretensje blondasku,tylko do swojego przyjaciela Harry'ego
-Co ja takiego znów zrobiłem?
-Dobra spokojnie już,nikogo wina nie była,bawimy się,hej!-Krzyknął Lou

No więc usiedlismy z Harrym na kanapie i zaczęliśmy mini imprezkę w gronie najbliższych. Najpierw graliśmy w butelkę na prawdę i wyzwanie,co nie było dobrym pomysłem,ponieważ Liam miał dotknąć łyżki,a Harry zjeść majonez,a to przecież ich wrogowie. Louis biegał w samych bokserkach ma około domu,a Niall musiał pocałować klamkę. Reszcie się udało i nic takiego robić nie musiała. Dobrze,że żaden paparazzi nie przyuwazył Lou biegającego w samych gaciach,to by była dopiero wielka beka i afera.Po chwilach śmiechu i zabawy chłopcy zrobili nam drinki,wszystko było okej rozmawialiśmy sobie,smialismy się,ale potem chłopcy zaczęli w siebie lać ten cały alkohol i nie dało się z nimi gadać. No oprócz oczywiście Liasia,on jako jeden z nich był najmądrzejszy.
A mi wcale się nie uśmiechało do niańczenia pijanego Harryego,jeszcze z moją nogą w gipsie. No życzę sobie powodzenia.
Jak myślałam "impreza" szybko się skończyła,gdyż Zayn,Niall i Lou ledwo trzymali się na nogach i ledwo widzieli na oczy. Harry o dziwo był z nich najbardziej trzezwy. Dziewczyny się wkurzyly i zabrały chłopaków na górę. Zrobiłam to samo z Hazzą.
Złapałam go pod ramię. Jakoś sie z nim doczłapałam na górę. Weszliśmy do pokoju,a on zamiast się położyć poszedł wybrać jakiś film i włączyć telewizor.
-Przepraszam,co ty robisz?
-Włączam film nie widać?
-Harry spać,a nie film! I to już.
Wtedy złapał mnie i przyciągnął do siebie. Zrobiło mi się gorąco.
-A może zamiast filmu porobimy coś innego hm? Jak uważasz skarbie?- zaczął jeździć palcem po mojej szyi i potem po ramieniu.
Nie ukrywam,że Harry po pijaku jest bardziej seksowny i bardziej mnie pociąga. I jeszcze ta rozpieta koszula. Jezu no zgodziłam się. Zamknęłam drzwi na klucz żeby mi pijany Niall czasami nie wszedł,co mu się często zdarza.
Podeszłam do mojego loczusia i pocałowałam go na tyle czule i namiętnie,że w.sekundzie jego koszula znalazła się na ziemi,a ja na łóżku.
Zaczął mnie całować,potem z pocałunkami zjechał na szyję,a później coraz niżej. Nie chciałam być dłużna,więc zrobiłam to samo na jego ciele. Odwrócił mnie znów tak,że leżałam na plecach i zdjął mój stanik,po chwili spodnie i zostałam w samych majtkach. Poczułam się lekko zawstydzona,ale Hazz mnie uspokoił i wszystko było okej. Byłam tak pochłonieta jego pocałunkami. Były takie namiętne i gorące. Już nie mogłam się doczekać. Wyszeptałam mu,żeby to w końcu zrobił. Jak go poprosiłam,tak zrobił. Na początku pisnęłam,bo zabolalo,ale już po chwili przestało.
Harry był bardzo delikatny,ale zarazem namietny,gorący i ostry. Było nam przyjemnie. Nie mogłam się opanować przed krzykami z podniecenia.
Gdy już byliśmy przed końcem Harry przyspieszył i oboje sięgnęliśmy szczytu.
Opadliśmy na łóżko i ciężko oddychaliśmy. Pocałowaliśmy się,on pocałował mnie jeszcze w czoło i poszliśmy spać.

______________________________________________
HEJ HO! POWRÓCIŁAM! MACIE OBIECANY ROZDZIAŁ SKARBY,MAM NADZIEJĘ,ŻE SIĘ SPODOBA I ŻE JEST W MIARĘ DŁUGI.
NO TO NIE BĘDĘ WAS ZAMECZAC,MIŁEGO CZYTANIA MIŚKI <3

Z KOMENTARZAMI TA ZASADA,CI ZAWSZE :)

46 komentarzy:

  1. Daeno nie bylo tozdzialu . ten rozdzial jedt bardzo fajny ale ktotki trosxkr

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, ciutek krótki,a le super, ze wróciłaś:D Next.!

    OdpowiedzUsuń
  3. NO NARESZCIE! JUŻ NIE MOGŁAM SIĘ DOCZEKAĆ. ROZDZIAŁ MOŻE I KRÓTKI, ALE ZAJEBISTY. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. neext♥ będziesz już dodawała reguralnie?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie się doczekałam :* czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie! :* duper jest :) Louo na gaciach xdd pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeziu, kochana dziękuję ci że wstawiłaś nowy rozdział! Jest super! I ta scena, no wiesz awwwwww :3 dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki sobie .. Pisalas lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku :D !!! Next ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. next + happy new year!. xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ! Jak dobrze , że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twoje opowiadania, ale przez ten okres, co Cb nie było straciłaś dużo fanów, kiedyś 1-2 dni i miałaś 30 kom a teraz.? Nie wyciągniemy to komów, chyba, że za tydzień a dla nas to na prawdę dużo czasu:) Może na ten czas trochę obniżysz swój warunek na następny rozdział, jak się rozkręcisz to nawet możesz 40 ustawić, tylko trzeba na nowo go rozgłosić;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Omfg♥ Kocham to i Ciebie, poproszę next'a jak najszybciej:* -Anita

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, dziewczyna pare komów nademną ma racje, przez przerwę straciłaś fanów, ale się tym nie przejmuj Camillenators są z Tobą i dobiją do 30:) Kochamy Cię. xx -Justyna

    OdpowiedzUsuń
  16. kochammmmmm < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski:) Również się zgadzam z tym, że ta przerwa zaszkodziła Twojemu blogowi, ale mam nadzieję, że zainteresowanie nim się powiększy xD Czekam na nexta:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dalej ... Plis następny

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybko odbuduj bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. Neext prosimyyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybko odbuduj bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalej ... Plis następny

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieje ze bd dodawac regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz 30 Kom ;****** 58 rozdzial ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. aaaaaaa wróciłaś tak się ciesze ja z przyjaciółką nie mogłyśmy się doczekać ( poleciłam Cię mądra ja ;** ) jak się dowiedziałam że zawieszasz obie zrobiłyśmy się smutne :( ale już jesteś więc cieszymy się kocham Cię Camille <3 - Zuzia "Snoopyx" <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooooo *.* nowy rozdział... Super :D !
    No ale wiesz... troszkę ta przerwa zaszkodziła twojemu blogowi, ale mam nadzieje że poprawiła twoje wyniki w nauce i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz szybko kolejny rozdział bo nie mogę się doczekać co będzie dalej;) pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  28. Super !!! / Andzia

    OdpowiedzUsuń
  29. Hejka! Nwm czy wiesz ale przed chwilą jedna z adminek ,,stwierdzam miłość bo One Direction'' napisała że odchodzi. Czytając to co napisała na pożegnanie, modliłam się żeby na końcu nie było podpisu ,,Cam''.
    Dziękuję i mam nadzieje że wytrzymasz z nami jeszcze długo i długooooo :)
    No i proszę cię o kolejny rozdział.
    trzymaj się i pozdro :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, kocham Twojego bloga i mam nadzieję, że teraz będziesz dodawała reguralnie♥ A co sądzisz, że pewna dziewczyna założyła Ci fandom Camillenators? Moim zdaniem to słodkiee♥:>

    OdpowiedzUsuń
  31. Wrzuć nowy rozdział prooooooszę *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nowy rozdział :-) plisss

    OdpowiedzUsuń
  33. Czemu jeszcze nie ma nowego rozdziału ???

    OdpowiedzUsuń
  34. NOWY NOWY PLISS!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. what now? kolejny plisss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałaś świetny blog...Nie wiem jak mogłaś go tak zaniedbac.. Tracisz tez fanów..

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam sie z anonimem na gorze. Zbyt duzo czasu na niego poswiecilam. Mysle ze nawet zbyt duzo. Mialas problemy z komentarzami ale c pomogli utrzymac tego bloga. A ty go zaprzepascilas.

    OdpowiedzUsuń
  38. czemu nic nie piszesz na tym blogu? Był świetny. Weszłam na niego po kilku miesięcznej przerwie mając nadzieję że znajdę na nim mnóstwo zaległości dla mnie do przeczytania... A widzę że to nie ja mam tutaj spore zaległości :/
    Straciłaś czytelników, przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziś mija dokładnie rok od kąd dodałaś ostatni post.. ;/

    OdpowiedzUsuń