sobota, 14 grudnia 2013

WITAM WAS

NA POCZĄTKU CHCIAŁABYM WAS BARDZO BARDZO PRZEPROSIĆ ZA TO,ŻE NIC NIE PISAŁAM.MIAŁAM DODAĆ ROZDZIAŁ,ALE LAPTOP SIĘ POPSUŁ I NIE MIAŁAM JAK,DRUGA SPRAWA JESTEM ZAWALONA SZKOŁĄ,DAJĄ NAM OSTRY WYCISK.JAK WRACAM DO DOMU TO JEM OBIAD ,NAUKA MOŻE CZASEM UDA MI SIĘ ZDRZEMNAC I TAK W KÓŁKO.NIE MAM CZASU NAWET WCHODZIĆ NA FEJSA.NAPRAWDĘ NIE MAM JAK WAM DODAĆ ROZDZIAŁU.NAPISZĘ GO JUŻ NA TELEFONIE,ALE MOŻE W PRZYSZŁYM TYGODNIU,ALE NIC NIE OBIECUJE.
EH TO TYLE.

KOCHAM I CAŁUJĘ CAMILLE

17 komentarzy:

  1. No w koncu cos piszesz ! Juz sie balam ze ci sie cos stalo bo tyle nie mowilas nic : ) czekam na rodzial i jakbys potrzebowala pomocy to pisz na tt @OlaLecka99

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie sie odezwałaś! ;D rozumiem to, że masz dużo nauki, że to już nie podstawówka i czekam z niecierpliwością na rozdział! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie jesteś! :D
    nic się nie stało, czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochanie nie martw się o nas ☺ uporządkuj najpierw swoje sprawy, najważniejsze jest twoje samopoczucie, a nie my i nasze potrzeby związane z tobą, jak wszystko się powoli ułoży, to wtedy pomyśl nad powrotem, my poczekamy xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. czekamy:)) nic się nie stało:)) CAMILLENATORS wybaczą:D♥ kocham i całuje:**

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu coś się odrzywasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja reakcja na to że coś dodałaś- bezcenna *-*
    Trzymaj się i dodaj coś jak znajdziesz chwilkę (nie chce żebyś zarywała naukę, święta, czy coś ale jak będziesz miała chociaż chwilkę czasu to ploooosie pamiętaj że my codziennie tu wchodzimy i czekamy)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie.! CAMILLENATORS zawsze będąą cię wspierać.!:**♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zostałąś nominowana :) więcej info tu --> http://zycie-nie-zawsze-jest-idealne.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. W koncu :/ /martyna c:

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę się doczekać :) proszę poświęć to chwilkę czasu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. camillenatros są z tobą!:)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. Czekam cierpliwie i rozumiem doskonale sytuacje - Zuzia "Snoopyx" ♥

      Usuń
  13. Nie moge sie doczekac <3333333

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz... tęsknię za tobą hahah znaczy za nowymi rozdziałami <3 tylko tym żyłam ostatnio no ale przestałas pisać ale rozumiem :)) czeeekam na nexta w końcu <3 twoja wierna czytelniczka :**/Klaudia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. OH tęsknie kocham i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej zostałaś nominowana do Libster Award
    Więcej informacji u mnie :
    http://niall-horan-faction.blogspot.com/p/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń