czwartek, 14 listopada 2013

Heeej ludzie !

Bardzo jest mi przykro,ale nie wiem kiedy dodam następny rozdziałgdyż nie mam weny na to opowiadanie i brak mi narazie pomysłu to po pierwsze,nie wiem nawet czy go nie zawiesić na jakiś czas,moja wyobraźnia chyba wygasła.Po drugie mam mnóstwo nauki i nie wyrabiam już.Jestem na wpółżywa.Śpię po 4,5 godzin.Jestem tak zmęczona,że masakra.No,ale cóż to już nie podstawówka tylko 2 technikum.
Jeszcze raz Was mocno przepraszam i mam nadzięję,że nie będziecie się fochały na mnie :)
Co do drugiego opowiadania to może niedługo się pojawi rozdział,jak ktoś jest w ogóle zainteresowany nim i go czyta.

Jak będziecie miały jakieś pytania to pisać do mnie na tt : https://twitter.com/imma_dreamerx !

Jeszcze raz really sorry i kocham Was <3

19 komentarzy:

  1. No to Będę czekać i życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie możesz go zawiesić :O błagam <3 z każdym nastepnym dniem tylko czekam aż się pojawi rozdział <3 możesz nie dodawać nawet przez tydzień tylko proszę, nie zawieszaj go ! :* <3 życzę weny i jeszcze raz proszę - nie zawieszaj tego bloga ! <3 :* /Martyna c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Oki, rozumiem. Ale o jedno cię proszę nie zawieszaj bloga. Bo wtedy to zupełnie stracisz wenę, odechce ci się tego, zawieszenie nie ma sensu.
    Ja wiem że jest ciężko ale błagam, dokończ to opowiadanie. Jeszcze chociaż kilka rozdziałów, ale błagam niech to będzie skończone. Nie możesz się poddawać, dokończ go tylko proszę. Nie masz weny? Zrób coś, wymyśl, nwm poproś kumpelę o zdanie, co ona by napisała. Albo zrób jakiś konkurs na dokończenie opowiadania... Nie możesz się poddawać gdy zaszłaś już tak daleko. Dopnij swego! Wspieramy cię jak tylko możemy!
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma cię na fb. Nie wstawiasz postów jako adminka Cam. Nie piszesz dla nas nowego rozdziału. Śpisz?
    Spokojnie, odpocznij i przemyśl to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu, na początku piszę że bez urazy ok?
    Ale ty co miesiąc masz takie załamania; że nie masz weny, że nie wyrabiasz, że nie masz siły. A potem znów jest ok. Czy to jest jakoś powiązane z... hmm... no nwm... tymi dniami?!
    PS. Bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, proszę napisz chociaż co zamierzasz zrobić ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej błagam dodaj coś bo ja już nie wyrabiam psychiczne, uzależnione jestem XD ♥ /Martyna c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam to same zdania co dziewczyny ale też Cię rozumiem mój brat też jest w technikum (w tej samej klasieXD) i też nie wyrabia żeby spotkać się ze znajomymi . Ale jest mi smutno bo sama pisałaś w którymś rozdziale że masz dużo pomysłów co mogło by się w nim dziać i nie zawieszaj bo będzie mi jeszcze bardziej smutno życzę szybkiego powrotu do pisania i weny <3 - Zuzia " Snoopyx "

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju kiedy następny ... czekam i czekam i smutno mi kiedy jeszcze go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, zaraz z nudów zacznę czytać to opowiadanie od początku ;) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej no kiedy następny

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy będzie następny ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. ,rozumiem twoja sytuację i mówił vi nie zawieszaj bloga ps sory za błędny jestem na telefonu

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zawieszaj bloga plis plisssssssss

    OdpowiedzUsuń
  17. Nom i weź coś napisz po już mam wrażenie że codzienne wchodzenie na twojego bloga (żeby zobaczyć czy coś dodałaś) nie ma sensu!

    OdpowiedzUsuń
  18. KIEDY DODASZ W KONCU ? :c /martyna c:

    OdpowiedzUsuń